söndag, april 15, 2012

Spa kväll i kyrkan

I onsdags hade vi spa-kväll i kyrkan. Camilla hade tagit dit läckra lampor, jag hade färgat glas med och en fejkad kokosnöt, plus en cd spelare och några skivor med speciell spa-musik.
Vi släpade in alla gröna växter från korridoren och jag hade med en jättesolfjäder.
Camilla hade skaffat juice och nötter, fast jag gillade inte Havtorn. Vi var 14 st kvinnor på mötet, varav två som inte var medlemmar, och en medlem från Skellefteå. Jag hade ett budskap om att finna balans i tillvaron, sen testade vi Mindfullness och meditation. Då fick jag ett hostanfall och var tvungen att gå ut för att inte störa de andra. Sen la de som ville ansiktsmask, vi var ca 6 st som gjorde det, vi åt nötterna och drack juicen, pratade och hade trevligt. Det var en väldigt lyckad kväll.

Inga kommentarer: