måndag, april 30, 2012

Nu är det klippt

I går lördag var vi alltså på teater, men det var inte särskilt roligt. Skådespelarna var jättebra och de gjorde toppenprestationer, men manuset var väldigt segt.
Men det tog sig på slutet som tur var.
Och nu vet jag inte varför jag inte får rader som börjar ute i kanten, bloggen är besatt ju.




Carina Lidbom spelade både polis och dam från Skattemyndigheten.


                                                       Daniel Träff



                                               Joakim Nätterqvist


                                                               Mattias Olofsson




                                                          Pale Olofsson



Sanna Ekman var jättehärlig, kolla bara på backstagebilden.
Henne fick jag en kram av.


Äntligen Loffe efter alla dessa år, det var så många som ville autografer att han skojade och sa att han borde ta 15 kr för dem. När jag frågade om jag fick en kram så sa han : ja visst, men det blir 15 kr extra då, hahaha. .
- Det är värt det, svarade jag.

Och det är sant, att äntligen få träffa honom och få en kram hade varit värt att betala för, men å andra sidan så var ju biljetterna inte billiga, så vi har ju på sätt och vis betalt.
När vi gick ut ur Folkets hus så började han sjunga " Du svarte zigenare ", sen undrade han var Joakim tog vägen. - Men var är Tempelriddaren nu då ? undrade han, men Joakim blev lite fördröjd med att skriva mer autografer, så vi stod ute ett tag och pratade med Loffe, men sen gick han iväg till hotellet.
Alla var trevliga och sympatiska, men det är ju inget tvivel om vem som var bäst att få träffa.
Carina Lidbom missade vi, men vi har träffat henne för några år sen, så det gjorde inte så mycket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostade biljettn?

Samara sa...

450 kr per person, och jag tyckte inte det var värt det, den fick dålig recension i lokaltidningen också, skådespelarna var jättebra, men manuset var inget vidare tyvärr.