fredag, april 06, 2012

Brita Kristina och Mona Ersare

Igår var jag på Burmans musik och lyssnade på Brita Kristina som hade för-release för sin skiva som släpptes idag. Jag var alltså en av de första att få tag på den, tjohej. Ända sen jag hörde henne spela på Utbildningsmässan ifjol så har jag väntat ivrigt på att hon ska släppa en skiva.
Såklart blundar jag. Men kolla, en hand smyger sig fram till vänster om mig !
Mona Ersare hade jag inte hört talas om förut, hon hade spelat en timme tidigare. Hon hade sin musik i mobilen och lät mig lyssna med hennes lurar, det kallar jag pr. Det jag hörde var så bra så jag skyndade mig att köpa hennes skiva också.
Brita Kristinas skiva är en full cd, Monas har bara 3 låtar, men båda skivorna är toppenbra. Och för övrigt är båda tjejerna väldigt gulliga och trevliga att prata med.

Inga kommentarer: