fredag, mars 09, 2012

Mitt födelsedagsfirande

I går 7 mars fyllde jag 39 år.
Jag blev ordentligt firad, 146 vänner gratulerade mig på Facebook, bland annat Laura Trenter :)
Fast inte min egen son ... " nä varför skulle jag , vi bor ju i samma hus " sa han.
Jag fick mail och flera kort också.


Ett av korten visar jag insidan på, för det blir 3d när man öppnar det ,och så spelar det en melodi.




3 vävda dukar från min låtsasmormor Margit, hon har själv gjort dem för länge sen.
Det är lite kul, jag tänkte senast förra veckan att jag har för lite gula dukar, och så kom de här, undrar om hon är synsk ?


Från min kusin Frida : Blockljus, doftljus, pappersnäsdukar, badbubblor, en anka som leker nyckelpiga och en cool guldfisk.

Claes jobbade, men Elis var hemma, jag var ledig för än om jag älskar mitt jobb så ville jag inte tillbringa hela dagen på en flygplats, så jag sov ut, badade, och kopplade av totalt, ingen städning , utan bara slappa, spela dataspel och äta gott.
Bland annat åt jag svampstuvning gjord på grädde, mmmm.

Och så lyssnade jag på de här låtarna .





Claes hade inte köpt nåt för jag har ju typ allt ändå, jag får ha till godo tills jag kommer på nåt jag vill ha, idag köpte vi en fototidning med en artikel om Foki och hennes kille, det var en sak jag ville ha.

Jag har fått pengar också av släkten, och ska bli firad av min mor och hennes man på lördag.

2 kommentarer:

G Kjellvander sa...

Grattis i efterskott! Det låter som att du fick en lugn, skön och bra födelsedag! Hoppas att det blir ett bra firande idag också hos din mor!

Eldkvarn var förresten bra igår. Det stod affischer att de skulle signera efteråt, men när folk köpt skivor och stod där och väntade, då sade hon som sålde saker att det inte blev något. De hade visst ställt in signeringen. Snopet.

Det var dålig stil tycker jag, de hade trots allt lovat det i förväg. När man sedan gick därifrån så stod de på en balkong och rökte. När folk vinkade så gick de bara in. Snopet, igen. Mycket tråkig avslutning och dålig stil, tyvärr, på en annanrs fin kväll.

Samara sa...

Tack så mycket för gratulationen, jo jag hade en lugn dag, och nu kommer de ( min mor och hennes man ) om en timme, jag kom nyss hem från jobbet.

Men vad tog det åt Eldkvarn ???
Ja jag förstår att du blir besviken, de har ju aldrig varit såna, alla 4 ggr vi sett dem så har vi fått träffa dem och fått signerat, så det här var ju oväntat.

Det var som när vi såg The real group, och jag köpte en skiva och frågade om jag kunde få den signerad, nej det ville de inte, de skulle ha 2 konserter den dagen, och efter den andra skulle de signera ! Jamen hallå ???
Jag väntar ju inte från ca kl 16 när konserten är slut till kl 20 när den andra är slut, då kan de ta sig nånstans. Så jag lämnade tillbaks skivan, så vansinnigt bra är inte de ändå.