tisdag, mars 27, 2012

Min klocka ska rocka


Min klocka är så tråkig, jag tänkte piffa upp den lite, men hur ?
jag har sett folk som limmat fast snäckor mm, men det måste vara väldigt svårt, för de har ju bara en tunn kant, de buktar ju utåt.



När jag städade idag så hittade jag en hel kartong med likadana frimärken i, skulle det kunna vara nåt, limma fast dem på klockan ?
Är det nån som har bra förslag på hur jag ska piffa upp klockan ?




jag har städat i skåpet där jag har mina kyrkliga tidningar, jag trodde det var de senaste 2 åren jag inte stoppat in tidningar i nummerordning, men det var de senaste 10 åren ! I fortsättningen ska jag sätta dem i ordning varje gång det kommer ett nytt nummer.

Jag brukar ju rensa och städa mycket, men nu är jag extrem, när jag inte jobbar så städar jag ungefär, jag vill få ordning nån gång så jag slipper leta så länge efter saker, idag letade jag en stämpel i 30 min, jag har fått beställning på ett kort med en skoter. Och ju mer jag städar ju mer slipper jag sitta och tänka och sörja, nä städa bort förtvivlan, det är en metod som hjälper rätt bra.

1 kommentar:

Spacegirl sa...

Scrappa klockan! Jag har sett riktigt snygga scrappade klockor. Frimärkena kan du ju använda i det :-)