torsdag, februari 02, 2012

Viveca Lärn och Chris Medina


Viveca Lärn som bland annat skrivit Saltön, är en rar kvinna, hon hade lite bråttom till flyget, men hon hann småprata lite ändå.


Och så hann vi ta en bild tillsammans, ja som sagt: en, jag såg sen att hon halvblundar, när jag för en gångs skull håller ögonen öppna.


Chris Medina, som inte vann Idol i Usa, men som ändå blev världsberömd.



Han hade inte lika bråttom, han stannar i Umeå och uppträder på Rådhustorget kl 16 imorgon och signerar sin skiva.
Min kompis frågade vad han tyckte om Sverige, jo han gillar det faktiskt, sa han.

På tal om skiva, det här är så bra, en kompis frågade mig idag vart jag skulle.
Till en skivaffär, sa jag.
Han hörde fel och sa : va ? till en tjyvaffär ???
hehe, nä inte direkt.



Chris skrev i blocket, Viveca fick skriva både i blocket och i sin bok " Vi ses vid röda sten "
Dessutom hade jag med boken " Ebbas stil " av Ebba von Sydow så hon fick signera den, bra när man kan ta tre flugor,i en smäll .


Så vacker sång där han sjunger om sin flickvän som fick hjärnskador efter en trafikolycka 2009.

Inga kommentarer: