tisdag, februari 28, 2012

Tomas von Brömssen och Eva Rydberg


Idag har jag fått träffa 2 trevliga och härliga skådisar som jag beundrat länge.
Han kommer alltid att vara " Hebbe lelle " för mig, Albert och Herbert är en av de bästa svenska serier som gjorts.




Autograf i blocket och på filmen En på miljonen, den är väldigt skojig.



Eva måste ha hittat ungdomens källa, kolla så pigg och fräsch hon ser ut :)




Ett tjusigt exemplar till samlingen.

Jag fick kramar av dem bägge .


Man vet att man gillar sitt jobb om man råkar jobba över,
det hände mig idag, jobbade 5-13, och när klockan var 13.15 och passagerarna skulle ombord på planet och jag skulle kolla när nästa plan gick,
då upptäckte jag att att redan hade slutat, haha, så det kan bli.
Men nog skulle jag vilja sova lite mer, imorgon jobbar jag 5.30 - 13.30,
så jag ska upp 4.30 , alltså går jag och lägger mig nu.

Inga kommentarer: