onsdag, februari 08, 2012

Mysiga tyger


Tänk vad en del är generösa, jag är med i en bortskänkes grupp på facebook, och i går hämtade jag de här fina tygerna, och en liten kudde, hos en tjej som inte behövde dem, och som gav bort till nån som ville ha.
Krossad sammet i 3 färger, och det tjocka blå tyget, och kinatyget, sen diverse mindre bitar.


Den här coola väskan fick jag på köpet också, så jag kunde frakta det i nåt.
I utbyte ville hon ha nagellack, påbörjade färger man tröttnat på, för hon blandar ihop och gör nya färger, ja vilken chans, hon fick 5 flaskor som jag inte gillade, en var knappt använd, men man vill ju inte kasta för det är ju slöseri ,haha.
Toppenbra att man kan byta med varann, nu fick jag mer plats i badrumsskåpet, att tyget tar stor plats det pratar vi inte om ;)Jag tänker mig en klänning av det gröna tyger till att börja med.

Inga kommentarer: