måndag, februari 20, 2012

Melodifestivalen 2012 del 3

Det här var den sämsta omgången hittills tyckte jag.

Youngblood - Youngblood
Kändes som en dålig kopia på Manboy, svag sång, kändes mest som ett framträdande på roliga timmen i skolan.

Maria Benhaji - I mina drömmar
Vacker låt, men inget man minns direkt.



Mattias Andreasson - Förlåt mig.
Ja jag förlåter väl då, låten var tjatig, inget märkvärdigt.

Love generation - Just a little bit
Rätt ok låt, men inget som fastnar, de hade dessutom kvällens fulaste kläder.

Carina Wallin Perez - Sanningen
Rösten dränktes i musiken, tråkig låt.


Andreas Johnson - Lovelight
Den här gillade jag, en låt som fastnar.



Molly Sandén - Why am I crying
Det märks att hon menar vad hon sjunger, vacker låt.



Björn Ranelid och Sara Li - Mirakel
Ja vad ska man säga, det var ovanligt minst sagt, hon sjöng och han pratade, men det var bra, småmysigt, men ingen vinnare direkt för jag minns inte ett dugg av den nu.

Den låt jag hittills minns bäst från de tre tävlingarna är Sean Banan.

Inga kommentarer: