tisdag, februari 14, 2012

Kristian Luuk


Jag hostar fortfarande, men det ska mycket till för att hålla mig borta när det är kändisar på gång .
Kristian var på universitetet och pratade i ungefär en timme om sin uppväxt, sina studier, sin karriär osv.
Han hade inte tänkt jobba med tv, det bara blev så.
Hans råd till publiken är att man ska hitta nåt man är bra på och tycker om, och sen jobba med det.
Ja det sa ju Isabella Löwengrip i fjol också, och Underbara Clara har skrivit det i sin blogg.
Jag lyckades klara mig undan allt för hemska hostanfall, passade på att hosta när alla applåderade mellan varven.



Jag fick två skivor och en dvd från melodifestivalen signerade, nu hör man visserligen inte honom på skivorna, men han är ju ändå programledaren, och på dvd är han med.
En riktigt rolig film med honom har jag också.
Han verkar vara en mycket vänlig man, han tog sig tid att prata med alla som ville ha autografer och ta bilder med honom.



Det är ingen vidare kvalitet på filmen, jag satt så långt bort, men man får höja ljudet och koncentrera sig lite, jag försökte få med känslan ändå.

Inga kommentarer: