tisdag, januari 03, 2012

Spa dag i snöstormen


Jag som visade upp på julen att vi inte hade nån snö, men nu har vi fått så det räcker och blir över, nu kommer visst allt som inte kommit hittills, på bara nåt dygn, huuu.
Men jag tog en liten snöpaus kan man säga, först var jag på ansiktsbehandling idag, på Face i Umeå, det var jätteskönt, fast ögonbrynsplockningen avstår jag från nästa gång, det ingick så jag tänkte att ok då, men det sved och brände, inte gör det ont när jag plockar dem själv inte, och hon plockade lite för mycket ute i ögonvrån tyckte jag.
Nu var det meningen ni skulle få se en bild på mig, men såklart håller jag ju inte ögonen öppna när jag blir fotad, så ni slipper ;)

Men resten av behandlingen var helt underbar, det luktade så gott med alla krämer, och huden är otrolig slät och fin.
Sist jag gjorde behandling var i Tallinn, då var det ännu fler moment än nu.
På kvällen var jag sen iväg och simmade 600 meter, vi var bara 4 st där, det är inte många som simmar nu jämfört med tidigare i höst, då kunde det vara upp till 20 personer per gång, det är ju inte kul, då sparkar man nästan på varann, nu var det bara avkopplande.



Stackars Volvo, har jag sagt att jag hatar snö ? ;)
Man borde skaffa ett jättestort garage så alla tre bilarna ryms, och så den Skoda jag ska spara ihop till och köpa om typ 7 år, och så vill jag ha en gammal Merca, och ... nä, nu går jag och lägger mig innan fantasin drar iväg för långt.

Inga kommentarer: