tisdag, januari 17, 2012

Läckra tapeter



I går tittade jag på tapeter, det finns så otroligt många läckra , annat än för några år sen när allt skulle vara vitt.


Fast det är nog för mycket även som fondvägg, typ bara en våd eller nåt är nog mer lagom.


De här ödlorna är mycket finare egentligen, det såg ut som upphöjda blingstenar, jag var tvungen att känna på dem för att fatta att det bara var mönster, de lyckades verkligen få det 3D.



London med detaljer i sammet, wow ju.
Alla de här tapeterna kostar ca 1300 per rulle, det är annat än de jag har i vardagsrummet som kostade 10 kr rullen på Ica Maxi ;)

Ikväll har jag simmat 1000 meter, känner mig rätt mör och väldigt avslappnad, det kan behövas för imorgon ska jag besikta bilstackaren, alltid lika nervöst, men det borde gå bra, vi bytte ut de rostiga delarna förra året när de klagade lite.

Inga kommentarer: