fredag, januari 27, 2012

Kalle Moraeus och Jan Björklund


I dag träffade jag Kalle Moraeus, han är mysig, jag tycker de borde ha honom som julvärd alla år ju.


Undrar vart skärpan tog vägen, när det är automatskärpa så borde man inte få dåliga bilder ..


Det blir allt mer fullskrivet på skivomslaget.


Jag hade tur och slog två flugor i en smäll, utbildningsminister, vice statsminister och ledare för Folkpartiet, Jan Björklund var i stan idag, jag behövde bara fördriva 2 timmar efter Kalle så var det dags att träffa Jan, men han skulle vara på torget var det annonserat, när jag kom till torget stod det en skylt att han var i statskyrkan, ja ja bara att gå dit då :)
Det blev ingen bild med honom, för ett möte han skulle vara med på skulle börja om 10 minuter, och han verkade lite stressad, men jag och en till han ta bild på honom och skaka tass.


Nu har jag autografer av 8 i regeringen, och 5 har jag personligen träffat.

Inga kommentarer: