måndag, januari 09, 2012

Fjolårets mål

Jag satte ju mål ifjol som vanligt, men sen glömde jag bort dem !
Nu när jag skulle börja kolla på året som gått gör att göra en årskrönika så blev jag minst sagt förvånad, host, hehe.

1. Skriva klart Rhodosboken

Näää det blev inte av, pinsamt.

2. Simma 1,2 mil
tredje året i rad jag hade det målet, och det gick åt pipsvängen, blev bara
7250 meter, sämsta resultat på länge.

3. Minska på midjemåttet

Jag mitt nöt glömde ju mäta och anteckna då, så hur ska jag veta ?
Men jag har köpt en storlek mindre på byxor, så jag lyckades nog.

4. Gå igenom alla kläder och rensa ut de jag inte använder.

Jag håller på än, haha, jag har mycket kläder.

5. Lära mig kolla olja och spolarvätska och fylla på det
i alla 3 bilarna, olika modeller är ju olika skapta.

Nä ojoj, glömde det också ...


6. Bli bättre på att lägga undan scrapsaker när jag pysslat.
Jo det har börjat gå bättre faktiskt.



Nu ska jag dra mig till kojs och fundera på nya mål för i år, och sen se till att komma ihåg att de finns ;)

Inga kommentarer: