onsdag, januari 25, 2012

Eländiga skurkar !

Jag och pojken for och badade ikväll, han ville inte egentligen, han vill mest bara sitta vid datorn, men jag övertalade honom.
Vi hade det så trevligt, satt i kannibalgrytan,det är en badtunna ute, så man sitter i jättevarmt vatten, men huvudet blir det svalt på för det - 7 grader.
Jag simmade bara 200 meter, för han gillar inte att simma , fast han är så duktig på det.

Hur som helst, när vi skulle hem så hade nåt as stulit hans cykel !!!
Den som var så fin och ganska ny, då blev ju den kvällen förstörd, jag gick hemåt med både min och hans väska ( men fastnade i dörren på badhuset med ena väskan så remmen lossnade, måste sy fast den nån dag ) och han gick runt och letade cykeln, oftast när nån tar en cykel på så här små orter så gör de det bara för att jäklas, och gömmer den på andra sidan byggnaden.
Men han gick runt över en timme och letade, när han kom hem var han både trött och ledsen så han gick och la sig på en gång,han har ju sovmorgon imorgon, och hade pratat om hur länge han skulle vara uppe, men nu somnade han redan strax efter kl 20.
Jag förstår inte att han kan somna när han är ledsen, jag skulle ju ligga vaken och älta ...

Sammanlagt i år har jag simmmat 5650 meter !! på bara 3,5 veckor , jag är riktigt imponerad av mig själv.

1 kommentar:

Ellinor sa...

Toppenbra Anna! tråkigt för Elis med cykeln, hoppas han får den tillbaka.