lördag, januari 14, 2012

Årets mål 2012

Ikväll har jag sett Jägarna 2, himmel så spännande den var !
Fast jag har inte sett ettan, undrar om den är lika bra.



Här kommer nu mina mål för 2012, jag har några fler också, men det är mer småsaker.

Simma 1,2 mil
( ja jag ger mig inte, i år borde jag klara mig, är ju uppe i 1,8 km bara den här veckan, måste kolla vad det blivit hittils i år )

Gå ner minst 15 kg i vikt.
( låter svårt, men jag har gått ner 1 kg hittills i år, och kollade i mina anteckningar att bystmåttet krympt med 9 cm på ett år )

Skriva Rhodos-boken klar.
( har hållt på i 4,5 år nu, vad sitter det i ? )

Skriva ekonomi-boken klar.
( Expressen o Aftonbladet har så larviga spartips att min bok verkligen behövs )

Sluta bita på nagelbanden.
( hur det nu ska gå till, jag gnager jämt på mig själv så det blöder, tänker inte ens på det förrän jag blodar ner saker, det här lyckades jag dessutom skriva upp på listan 2 ggr, så det är verkligen viktigt )

Få ordning i garderoberna så det ska se ut som i en inredningstidning.
( Bland annat ska jag sluta köpa kläder, jag har ju 4 garderober fulla + ett antal hyllor, så jag ska ha köpstopp på kläder inom Umeå kommun i år, med andra ord, jag får köpa kläder i Vännäs, Lycksele, Göteborg osv, men det är ju så sällan jag lämnar kommunen så det måste bli en stor skillnad )

Vara med i fler tidningar än i fjol.
( jag hade med text eller bild i 10 olika tidningar ifjol, jag tyckte det var bra, men min facebookvän Marie Hagberg som är PR konsult med egna firman Passion för PR, sa att nu ska jag sätta mål och anstränga mig att vara med i fler tidningar i år, det blir spännande, vi får se hur det går )

1 kommentar:

Epona sa...

Tycker garanterat du ska se första Jägarna, den är BÄTTRE än 2:an!!