torsdag, december 01, 2011

Marie Serneholt , Andreas Johnson mfl.


I fredags träffade jag Andreas Johnson, han var så rar, jag har en kompis som så gärna ville träffa honom, men hon är ganska nyopererad, så hon orkade inte fara dit, så jag hälsade från henne, då sa han : Men ååh, ge henne en stor kram från mig,
och så kramade han mig med orden : Ge den här kramen vidare till henne när ni träffas.


Ett antal signerade skivor och i blocket.


Elisabeth Andreassen har jag träffar förr, men Marie Serneholt var första gången.
De hann jag inte prata så mycket med, det var rätt lång kö.


Även Marie fick signera lite :)



Lasse Kronér var också där, med världens största snusprilla under läppen, hmmm.
Han kände igen mig sen vi träffades i Göteborg i somras och bad mig hälsa till Claes.


Nu ska jag ge mig ut i stormen och åka till Tavelsjö för att se Tommy Nilsson, nog för att han är bra, men om jag inte redan hade köpt biljett så hade jag stannat hemma, otroligt vad det blåser, låter som taket ska lossna ju, huuuu.

Inga kommentarer: