måndag, december 19, 2011

Godmorgon Uno och Irma

Den här veckan började bra, nu är jag ju en sån nattuggla att det redan är tisdag, men måndag morgon började med att vi träffade Uno Svenningsson och Irma Schultz Keller.

Uno hade det han gjorde med att signera, ändå tog Claes inte med skivorna med Freda ;)



Han har ett sår på näsan, jag var lite nyfiken, men behövde inte fråga, för han berättade spontant att anledningen till såret var att han hade gått in i en glasdörr för några dar sen, aj aj.


En mycket glad Claes med sin idol.


Jag med underbara Irma.
Hon kände igen mig sen förra gången, jag sa att hon är en av mina absoluta favoritartister, hon blev glad och kramade mig.


Den här bilden har jag som skrivbordsbakgrund nu.


Inte lika mycket att signera för henne, det här är bara det jag skaffat sen vi träffade henne i fjol.
Nu fick jag singeln " Godmorgon " signerad av dem båda.

På fredag är de med i Gokväll, det ska bli kul att se.

Inga kommentarer: