fredag, november 25, 2011

Molly Sandén och Gladys del Pilar


Förra fredan träffade vi Molly Sandén , hur gullig tjej som helst, jag skulle gärna adoptera henne, hihi.


Signerad skiva, och så hade hon just fått nya idolkort som hon signerade till alla som ville ha.


Gladys var också glad ( ja jag vet superdåligt skämt) och trevlig.


Hon blev glad över att jag hade den gamla singeln med Afro-dite, som är en av mina favoritlåtar i Melodifestivalen genom åren.



Tjejerna tillsammans.




Tjejerna med Claes :)



Anledningen att de var i Umeå var för att de samlade in pengar till Afrika, jag köpte det här fina armbandet, det är flätade trådar, och man kan reglera storleken.

När jag skulle betala det så hittade jag en enkrona på golvet och sa det till Molly.
- Jamen då är det en lyckoslant, behåll den , sa hon.
Jag sa att om det ska vara en lyckoslant så måste jag ju få den av henne, så då tog hon den av mig och gav den tillbaks och sa varsågod.
Vi fnissade lite, men nu har jag den i ett särskilt fack i plånboken, och hittills har jag haft tur i veckan, jag har hunnit till alla mina intervjuer och kändisar, allt har gått som planerat fast det varit lite stressigt.


Jag ligger efter stort med bloggandet, men imorgon ska jag ingenstans, så då får jag blogga ikapp, när det händer som mest, då hinner jag inte skriva om det ;)
Men nu har jag material till många inlägg.

Inga kommentarer: