söndag, november 06, 2011

Julkortssäsongen har startat

Nu är det full fart, kort jag ska sälja, kort jag ska skicka, farsdagskort, beställningskort till födelsedagar, min mor fyller år och ska därmed ha kort från oss, från min pappa o hans sambo, från arbetskamraterna, och så ett litet album.
Nej, hon läser inte min blogg, så jag kan avslöja alla hemligheter här ;)
Såvida hon inte bara säger att hon inte läser bloggar så hon ska få veta allt ? hihi.



Tändsticksaskar är kul att dekorera, lite skillnad mot för att bara göra kort.


Mer askar.

Vintagekort, nu fotade jag skumt så det bakre blev det ingen skärpa på, men jag har redan sålt det, så det är inget att göra åt nu.


Den här flickan är så söt, man behöver ju inga dekorationer när man har henne.


Några mindre kort, jag gör i 4 olika storlekar, + askar och bokmärken, tills nästa år funderar jag på att börja scrappa tavlor också.

Inga kommentarer: