onsdag, oktober 12, 2011

Resa på omvägar

Nu var det länge sen jag bloggade, vi hade fullt upp med allt som skulle hinnas med i går innan vi skulle åka norrut på konsert, så jag hann inte skriva nåt, sen kom vi hem efter 12 inatt, och idag har jag skrivit en artikel, jobbat hemifrån osv.

Jag och Claes åkte till Bureå för att gå på konsert med Johnny Logan, det var tur att vi åkte i god tid ...

Först stannade vi för att äta, men biträdena var visst förklädda sniglar ....
När jag trodde att maten höll på att vara klar så hade de inte ens börjat, suck !


Sen hoppade det fram 2 små rådjur över vägen, det skilde bara på nån meter att vi skulle ha kört på den ena, men jag hann aldrig bli rädd, jag är nog miljöskadad, för min enda tanke var : Jag hinner aldrig få upp kameran ur väskan !
Nä det hann jag inte ;)



Efter det var E4 avstängd pga en lastbilsolycka, så vi fick köra en omväg på en liten väg utan asfalt, den här bilden tog jag genom rutan när vi körde, här hade vi alltså kommit ut på en större asfalterad väg, innan vi kom ut på E4 igen.
Jag läste i tidningen idag att strax efter vi hade passerat så åkte en timmerlastbil i diket på omvägen, så den vägen blev helt blockerad, huuu.
Vi kom fram till Bureå kyrkan en kvart innan insläpp, då var det redan ca 50 före oss i kön, så hade vi blivit ståendes på skogsvägen hade det varit kört att få en bra plats, nu hamnade vi på rad 5 och såg rätt bra.

Jag bloggar om konserten efter middagen;)

Inga kommentarer: