torsdag, oktober 20, 2011

Johnny Logans bror, Michael Sherrard


De som läser min blogg regelbundet, kommer ihåg den här bilden sen förra veckan.
Jag med Johnnys bror Mick. Men inte trodde jag att han var känd, jag hade aldrig hört talas om karlen, inte bad jag om en autograf, utan vi tog en bild som minne bara , när jag och Claes hade stått och pratat med honom i ca 10 minuter.
Alla stod i kö för Johnny, ingen pratade med Mick.
Sen har jag googlat, och upptäckt att han har ju varit med i Irlands melodifestival.
Han har aldrig kommit så långt som till Eurovision, men ändå.
Om nån undrar varför de inte har samma efternamn, jominsann, Logan är bara ett artistnamn ! Jag har lärt mig mycket på sistone ;)


1985, på den tiden tyckte jag att det var normalt att killar hade sånt här hår, och jag tyckte det var snyggt också, nu höll jag på att fnissa av stolen när jag såg det.
Men låten är helt ok, den är skriven av Johnny.


1991, kortare hår, fast jag tycker ändå att han har snyggare hår numera.
Den här låten är också rätt bra tycker jag.

Ja kommer de tillbaks nästa år , som de själva hoppades på, så ska jag absolut skaffa en autograf av Mick också .

Inga kommentarer: