söndag, oktober 30, 2011

Jag blir så glad

Det här har som sagt varit en intensiv vecka, men det har varit mycket glädjeämnen också.
Jag är glad för :

Att jag fick åka på tjänsteresa till Skellefteå och bo på hotell.
Ägaren på hotellet sa : jaså du är här igen, så trevligt.
På frukosten sa en av personalen : Så roligt att träffa dig igen.
Röda Korset i Skellefteå med bra priser, jag fyndade skivor till samlingen.
Hotellfrukost.
Goda bakelser från Ica som jag köpte med hem.
Moussaka till middag.
Alla trevliga ungdomar jag träffar i jobbet.
Boken " En shopaholic i väntans tider ", hur bra som helst.
Möte med Gösta Ekman.
Babyafton för min kompis Petra.
Möte med Salem.
Konferens i kyrkan, där jag träffade vänner från bland annat Luleå och Sundsvall, som jag inte hade träffat sen i juli.

Den kommande veckan blir betydligt lugnare, imorgon har jag bara en intervju inbokat i Rödåsel, det tar kanske en timme max att köra dit.

Inga kommentarer: