söndag, september 25, 2011

Willy Björkman på ByggNolia


Nolia är mer än stora mässan vartannat år, det är många mässor på gång under året i den byggnaden. I går var det byggmässa, och Willy Björklund från Bygglov var där.
Han blev ju snabbt publikfavorit i Let´s dance , men han sa i går att dansa tänker han inte ägna sig år i fortsättningen.
Sjunga däremot gör han gärna.


han sjöng ett antal låtar, bland annat en han skrivit själv om Höga kusten bron, den filmade jag inte, det blir jobbigt i längden att sitta och filma.


Olika myndigheter och företag fick också en chans att presentera sig, och Willy var rolig mellan varven.





Efteråt fick man ställa frågor till honom, han berättade bland annat om hur inspelningarna av Bygglov går till. Och min fråga var ju såklart : Kan jag få en autograf ? :)


Det var loppis också i Nolia lokalen, jag fyndade 6 st tygfjärilar, 2 armband, brevpapper, en Snobbenfigur och nageldekorationer , 23 kr för allt, jag fick även några tidningar gratis och så köpte jag några böcker, men jag köper mindre böcker nu än förr, har ju massor av olästa böcker i huset.
Efter det jobbade jag, och sen blev jag för trött på kvällen för att blogga ;)

Inga kommentarer: