måndag, september 26, 2011

Sista kvällen på Mcd Strömpilen


Jag tycker det är konstigt, och trist att mitt favorit McDonalds lägger ner.
Det har ju alltid varit fullt med matgäster där, och personalen är ju supersnälla.
När man handlar på Ica Maxi är det så praktiskt att slinka in och köpa en cheeseburgare , eller att ta med sig middag hem.
Claes tror att jag kommer att gå ner massor i vikt nu, ja riktigt så ofta äter vi ju inte där, men nog blir det 2 ggr i månaden.


Jag vet veta i helgen att de lägger ner, så ikväll efter jobbet åkte jag dit för att köpa några sista burgare. Utanför stod en lastbil och lastade in utemöblerna, inne gick personalen hit och dit och plockade och fixade.
Min favoritplats var alltid bordet där det är en skada på väggen.

Jag fotade några i personalen också, men det visar jag inte, de kanske inte vill vara i min blogg, de är så snälla och rara, jag fick en gratis paj till Elis för att det var sista dagen.


I övrigt så har jag mest städat hela dan och jobbat på kvällen, har tagit en promenad på förmiddan, men har inget spännande att berätta.

Inga kommentarer: