tisdag, september 06, 2011

Rolf Lassgård och Peter Stormare

Idag var jag ledig, men hann inte så mycket för det, tiden bara rann bort.
Claes däremot var på utbildning på jobbet, och så har han köpte nya däck till Volvon, så nu gör hon skäl för namnet, Volvo betyder ju " Jag rullar " :)

Vi var väldigt ivriga att få träffa Rolf Lassgård och Peter Stormare, så jag och Claes möttes i stan och tillsammans med några vänner väntade vi på dem när de skulle besöka Umeå.



Helt plötsligt råkade Sverker Olofsson passera :)
Vi har hans autograf sen förr, men nån bild hade vi inte.


Både Lassgård och Stormare var väldigt trevliga och glada.


Jag kände mig rätt liten bredvid honom.
Jag sa att jag hade blivit så glad när jag fick veta att han skulle komma, och att jag hade väntat i 2 timmar på honom.
- Nejmen ååh, sa han då och lät riktigt rörd.


Stormare höll på och larvade sig, pratade med olika röster, dialekter mm, jag höll på skratta ihjäl mig, han var hur kul som helst.


Här " hotar" han vår vän Thomas, haha den bilden blev ju för kul.


Han luktade jättegott, jag passade på att få en kram också.


Regissören till Jägarna 2, Kjell Sundvall ville inte skriva autograf, ja sånt är livet, det spelar ingen större roll, hade ju varit kul att ha av honom med, men det är inget jag sörjer, vi var ju inte där för hans skull ;)



Vi fick varsin autograf av Lassgård och Stormare, den sistnämnde skrev en till min kusin Frida också :)
Den som har ögonen på skaft ser att det syns genom papperet lite grand, papperet är visst lite tunt, men det har inte gått igenom papperet som tur är.

Inga kommentarer: