torsdag, september 29, 2011

Pia Johansson och Börje Salming


Idag har jag haft fullt upp. Först jobbade jag, sen träffade jag Pia Johansson.
Hon är en härlig skådespelerska tycker jag, och väldigt trevlig var hon också.
Hon är helt underbar i Göta kanal 2.
En av mina kompisar sa nyss på facebook att Pia också scrappar, tänka sig, det visste jag inte.

Sen tänkte jag hinna ringa några jobbsamtal, men då ringde en släkting, och så en av cheferna som hade mer jobb åt mig.


Efter det åkte jag till Ica Maxi och träffade Börje Salming.
En hockeylegend, som var väldigt trevlig han med, men han frös, jag tyckte det var rätt varmt inne på Ica, men när vi skakade hand så var hans hand rätt sval faktiskt.



Stackars Claes jobbade och missade Börje, det var en lång kö för att träffa honom, men han hade gott om tid.

Sen hälsade jag på 2 kompisar, och minsann, de ringde från det andra företaget jag jobbar för och hade också mer jobb åt mig, hihi.
Ca 20.30 kom jag hem och var hungrig.


Hurra, palt i kylen, det hade jag hunnit glömma, min mor var förbi på morgonen med den. Jag äter alltid palt uppstekt med margarin och mjölk, och lingonsylt till det.


Pias autograf i block, Börjes nya kokbok " Vilt med Salming " och så en förpackning rakvatten som han signerat, det blir en överraskning för Claes när han kommer hem om en timme.

Idag hade senaste numret av Liahona anlänt i brevlådan, jag har med 2 artiklar och så har jag tagit en bild till en annan artikel, jag scannar och lägger upp dem imorgon. Nu ska jag sova som en liten gris, pojken skulle egentligen ha sovit hos sin pappa inatt, men när han fick veta att det fanns palt så kom han hem, åt och gick sen och somnade på nolltid. Är det sånt som kallas paltkoma ? ;)

Inga kommentarer: