fredag, september 23, 2011

Maria Montazami


Idag fick Umeå besök av självaste Maria Montazami, hon var hur rar som helst, och ville så gärna skriva autografer och prata med de som kommit för att träffa henne, men hon skulle med flyget och det blev lite bråttom, så jag hann inte få en bild tillsammans med henne, men det gör inte så mycket, bara att få ha träffat henne och kramat henne är nog kul.
Hon hade en Louis Vutton kabinväska med sig.



Autograf, till söta Anna, jo minsann ;)


Ebba Forsberg, sångerska som nog inte är så välkänd, men hon har bland annat varit med i Traste Lindéns kvintett, och nu har hon släppt en ny skiva i veckan "Falling Folding Flipping Feeling ".
Jag gillar hennes sjal, den är så höstmysig, dessutom höll hon i ett äpple.
Jag fick verkligen längtan efter höst och att sparka i en lövhög.


När jag höll upp ögonen så blundade hon, så det kan bli.
Hon var också väldigt trevlig och kul.


Ännu en i samlingen, jag borde verkligen göra listan klar över hur många jag har.


Här är en video med Ebba, hon har sån mysig sångstil tycker jag, fridfull.

2 kommentarer:

G Kjellvander sa...

Tar du bara autografer av personer som du själv gillar på något sätt, eller det räcker med att de är kända?

Någon gång måste du väl ha tagit autografer av kändisar bara för att de är kända, och tänkt att honom/henne gillar jag inte så mycket. Hehe.

Hur många autografer har du och hur började ditt intresse för att samla på autografer? :)

Samara sa...

Jag tar autografer även av de jag inte gillar, om jag råkar träffa dem, ja det beror på lite, exempelvis Mona Sahlin gillar jag inte , ja som politiker, hon är säkert snäll ändå, men jag beundrar inte henne, men jag ville träffa henne för att hon är så väldigt känd.
så jag fick en autograf och tog henne i hand.

Men många som jag inte gillar, då struntar jag i att åka dit de är, men är det flera kändisar samtidigt så ber jag om autograf även från såna jag inte gillar, ibland är det såna som är helt okända för mig också, Niclas Frisk kände jag inte till innan jag träffade honom, jag ville träffa Bengt Westerberg, och då var Niclas där, när andra som också samlar autografer, fick från honom så bad jag också om en, fast jag säger aldrig " vem är du " ? hihi, utan jag googlar på dem sen.

Jag kan skriva ett inlägg imorgon om hur det började osv, nu är jag så trött. Fast jag har en ny kändis att blogga om ikväll, det blir om nån timme.