måndag, september 19, 2011

Intervju i Aftonbladet


I går var det en intervju med mig i Aftonbladets bilaga om hur är det är att vara stressad 70 talist.
Jag sa inte inte allt det som står i texten, en del saker sa journalisten,och så undrade hon om jag höll med, och det gjorde jag ju.
Så jag håller med om allt som står i artikeln, men exempelvis sa inte jag " vår generation är lurad ".


Klicka på bilden så blir den stor och läsbar.
Men jag bara undrar, vad hände med bilderna Claes tog ?
De skulle ha en frilansande fotograf att fota mig, och då var det ju logiskt att Claes fick det uppdraget, han fick noggranna instruktioner från bildredaktören, han skulle fota mig när jag lagade mat, med Elis i bakgrunden, och så bilder när jag rensade rabatten , med Elis i bakgrunden, och de skulle vara si och så stora osv osv, och det var deadline och stress, vi höll på länge med att posera och fota.
Men ingen av bilderna kom in ??! Den där bilden är jag ju inte ens glad på, och jag vet inte vad de fått den ifrån, jag hade blus på de bilderna vi skickade in ....
Så med andra ord, han fick inget betalt för bilderna, för de publicerade dem inte ens, och deadlline i maj som var så noga, nu först kommer det in, jaja ...

Jag har sovit för lite 2 dar i rad nu, och haft en väldigt stressig dag på jobbet, varit ut till Vännäs bland annat.
Nu ska jag lägga mig och läsa ut Camilla Läckbergs " Olycksfågeln".
Ute vräker regnet ner och Claes har just kommit hem från jobbet :)

Inga kommentarer: