onsdag, september 14, 2011

Hemma hos Zofia och Jeff

Zofia och Jeff bor i ett stort gammalt hus i Lycksele med sina 3 barn.
Jag tycker huset var helt perfekt, men de har fler planer på renovering än det som är gjort hittils.




I köket står den här soffan, där skulle jag inte ha nåt emot att sitta och läsa en regnig dag.
Tapeten är ju helt ljuvlig dessutom, i nästan alla rum har de vita tapeter och en fondvägg.




Tapeten fortsätter en trappa upp, lägg märke till dörren som bara är halv, allt för att utnyttja utrymmet, så är det ett litet städskåp där.
Lampan är så härlig,som en stor snöflinga.



Dotterns säng, så praktiskt med lådorna under, hon kan snabbt stoppa undan sina saker,utan att fuska och sopa in dem under sängen ;)



En av pojkarnas rum, min Elis blev så imponerad när han såg den här bilden att han gick och började städa sitt rum, haha.



En detalj av vardagsrummet.


Och så Zofia själv, jag blir alltid glad när jag tänker på henne, hon är så positiv och full av energi.

Inga kommentarer: