lördag, september 17, 2011

Grattiskort

Ikväll har jag suttit och pysslat, jag har gjort en sida till en utmaning i Skrotboken, så den kan jag inte visa nu.
Jag vet att jag är väldigt slö på att visa mitt pyssel, men här kommer grattiskorten min far fick när han fyllde år i febuari, bättre sent än aldrig :)


Det här kortet gjorde jag på beställning från min mor, han är duktig på att snickra och bygga,så hon ville att det skulle vara en snickare med på kortet, x-kroken är en symbol för att han är hennes ex, vad bävern gör där vet jag inte riktigt, men den passade in tyckte jag.
( När jag var liten trodde jag att x-krok hette häxkrok ! )


Kortet från oss, han körde postens gula bussar i större delen av sitt yrkesliv.

Jag gjorde även ett album till honom med 20 sidor, men var i datorn jag har de scannade sidorna på albumet det vet jag inte just nu.
Jag måste ju börja planera albumet till min mor också , hon fyller snart 60, så det är full fart på pysselfronten :)

1 kommentar:

Tinto sa...

Undrade just när pysslet skulle dyka upp! Fick bläddra ner en bra bit! ;)
Du har så finurliga detaljer på dina kort, x-kroken är ju för rolig! :D