torsdag, september 15, 2011

Camilla Läckberg mfl

Idag satt jag och väntade på Camilla Läckberg, hennes böcker är så otroligt spännande.



Jag blev väldigt förvånad när regissören Richard Hobert plötsligt dök upp.
Han var glad och pratsam.


Sen träffade jag sångerskan Sofia Karlsson, hon är inte så känd tror jag, men hon har bland annat fått en Grammis 2007, hon har turnerat med Svante Thuresson, legat på Svensktoppen 2007 mm. Hon var lite stressad men rar.


Till sist kom Camilla, så vackra ögon hon har :)
Hon var inte stressad, utan tog sig tid att prata och signera mina tre böcker.
( foto : Ebba von Sydow )


Jag fick autografer i blocken till mig och Claes som inte kunde vara där, för han gjorde sin första dag som stadsbusschaufför i Umeå, annars brukar han köra landsvägsbuss, men Nobina förlorade upphandlingarna.

Själv jobbar jag på alla möjliga tider, så praktiskt att jag kan planera mitt arbete, så jag inte missar kändisarna ;)

4 kommentarer:

G Kjellvander sa...

Hej!
Kul blogg!

Åker du in till Gokvällstudion och väntar utanför varje dag de spelar in?

Kommer alla gäster på samma klockslag till varje program eller hur är din taktik?

Vilken är den trevligaste och otrevligaste som du har träffat där? Vissa har kanske en dålig dag eller har ju kanske inte tid och lust alltid, tänker jag.

Berätta gärna lite mer om detta i ett inlägg eller kommentar här.

Lycka till!

Samara sa...

Det är trevligt att du gillar min blogg :)

Nej jag åker inte dit varje dag, men rätt ofta, det beror på vilka kändisar som kommer, en del är " okända " kändisar för mig, och en del har jag redan träffat, som Henning Mankell som var där idag, honom träffade jag för ca 1,5 år sen.

De kommer på olika klockslag, men jag vet ungefär när de kan tänkas komma, ibland blir det missflyt så jag råkar missa, och ibland får jag vänta länge, Stormare och Lassgård väntade jag 2 timmar på, men det kändes väldigt viktigt att få träffa just dem.

Den trevligaste jag träffat, ja det är ju många som är trevliga, de flesta är jättegulliga, men ska jag välja en så säger jag Bodil Malmsten, vi satt och pratade i 20 minuter, hon var väldigt personlig och rar, henne hade jag gärna velat umgås mer med.
Den otrevligaste var Yvonne Lombard, som inte lät oss ta en bild ens, det hade ju bara tagit nån sekund, jag vet ju att några andra hade fått fota henne tidigare på dan.
Men hon är ju gammal och var kanske trött, så jag är inte alltför sur på henne ;)

Det har blivit en kul hobby att träffa kändisar, en del bara råkar jag stöta på, andra söker jag upp, som när jag var i Sthlm och gick till Christina Schollins affär :)

G Kjellvander sa...

Annars är det kanske lättare efteråt, om de nu kommer på olika klockslag? Efteråt så borde de ju komma en stund efter att det är slut och ha lite mer tid över kanske :)

Aja, lycka till i jakten på kändisar och lägg upp mer här. Spännande att se vilka du träffar, ur de är och lite med bilder och autografer.

Samara sa...

Ibland träffar jag dem efteråt, det beror på hur jag jobbar, men oftast är de otroligt stressade efteråt, ska med taxin till flyget, så ibland blir man nästan nersprungen ;))
Tack för att du läser min blogg och kommenterar, det är inte alltför ofta nån kommenterar.