onsdag, augusti 24, 2011

Tur hela dan

Idag var jag till tandläkaren, för jag hade tappat en liten bit av en tand förra veckan,och sånt är ju aldrig bekvämt.
Tungan är där och petar hela tiden, det är svårt att uppfostra en tunga ;)
Men hur som helst, det kostade 176 kr ! Jag trodde de skämtade, att det skulle vara en nolla till ,men nejdå, det var bara slipning som behövdes, så då blev det billigt.
Jag gick därifrån med ett stort leende, och solen sken, det var rena sommaren idag.



På kvällen träffade jag min kompis Veronica som är nere i stan några dar, vi gick i samma klass från förskolan till klass 5, sen flyttade jag.
Då tappade vi kontakten, men tack vare facebook har vi hittat igen varann.



Hon höll ut armen och tog den här bilden på oss tillsammans.
Vi har bara träffats en gång som hastigast på Åsele marknad under de 26 år som gått, men vi fann varann direkt när vi träffades i kväll, gammal vänskap rostar aldrig :)

1 kommentar:

Carola sa...

Facebook är bra, så är det bara :). Kul att du hittat din vän där. Ni e jättefina på bilden.