tisdag, augusti 09, 2011

Tredje dagen på Nolia




Idag var jag till mässan i sällskap med Claes och hans föräldrar.
Och såklart är ju limousinen det första man ser, jag äääälskar den, jag skulle vilja bli taxichaufför och glida omkring i den ju.




Äntligen fick jag träffa härliga Carolina Miskovsky.



Pontus Silverstolpe från Antikdeckarna.



Claes Moser från Antikrundan.



Jan Ribbhagen från Antikrundan.



Och den som väntar på nåt gott, Pernilla Wahlgren !
Henne har jag gillat sen jag var ca 12 år, hon är sveriges bästa sångerska tycker jag, och hon är så söt och naturlig, ingen diva där inte.
Det var tredje gången jag träffade henne, hon minns inte mig sen förr, men det kan man förstå så många fans som hon träffar.
Jag fick 2 kramar, och hon hade tid att prata med mig i lugn och ro :)



Jag hade med lite skivor hon fick signera, hihi, ja det är en stor samling jag har, och större ska den bli hoppas jag.
Hon var så rar och tog sig tid att signera allihop.
Om jag får träffa henne fler gånger får jag väl ta med mina Nicke o Nilla filmer ;)
Ja just det, dataspel har jag ju också, det tänkte jag inte på att ta med.

Jag håller på att ladda upp filmerna från när hon uppträdde, men det tar lång tid på Youtube, så det kommer om 2 timmar tror jag.
Jag spelade in en liten film där hon säger en hälsning till mig också, men den får ni inte se ;)



Carolina o Jan R.


Pontus S och Claes M.

Inga kommentarer: