tisdag, augusti 30, 2011

Suzanne Reuter och Peter Dalle

Idag har Claes varit ledig.
Vi har bland annat släppt av den gamla hallbyrån på Röda Korset, och ätit lövbit på BusStop för att fira mitt nya jobb.



Sen träffade vi Peter Dalle .


Och Suzanne Reuter som var stressad, och inte hade tid att posera för en bild, men sa att jag fick bara ställa mig bredvid henne, för hon skulle ringa ett samtal.


2 filmer hon är med i,och 2 filmer de båda är med i, och så autografer i blocket.

Elis har smittat mig med förkylningen, så jag har varit trött och tung i huvudet och snuvig hela kvällen, hoppas det går över tills på fredag när jag ska jobba på riktigt första dan på mitt nya jobb, hittils har jag bara tränat på Ipaden, studerat listan över de jag ska kontakta, och börjat ringa för att boka tider.

Inga kommentarer: