lördag, augusti 13, 2011

Sjätte dagen på Nolia

Idag var det min sjätte dag, och Nolias åttonde dag, imorgon är det nionde och sista dagen, men då ska jag inte dit, då är jag kyrklig istället ;)

Titta här, Markoolio, knappt en månad sen jag träffade honom i Åsele, jodå han kände igen mig :)


jag hade hunnit få tag på en singel till med honom, och så signerade han reklambladet från Hyundai.

Vi gick runt och tittade här och här, och sen var det dags för dagens höjdpunkt.
Sara Varga !




Fotograf Claes Bengtsson in action .


Sara och jag.
Hon gjorde bara 3 låtar, jag filmade 2 av dem, filmerna kommer imorgon.



Jag köpte en affisch som hon signerade.



Vi kollade på en auktion som Staffan Ling hade till förmån för Röda korset, men den byrå jag ville ha, som Ronny Eriksson målat, den fick jag inte.
Jag hade högsta bud i auktionen, men han missade mig och sa att nån annan vunnit, och jag blev så förvånad att jag inte kom mig för att hojta till.

Men den här byrån blev min, Maria Pietilä Holmner , slalomåkare från Umeå har målat den. Jag har länge varit på jakt efter en ny byrå till hallen, den vi har där är lite för liten, och den är fruktansvärt tung, men den här blir perfekt.
Ett äkthetsintyg medföljde också.



Hennes autograf målad på baksidan.

Nu fick jag äntligen klippa av mig Noliaarmbandet jag haft hela veckan, det såg ju ut som att jag på permis från sjukhuset ;)

2 kommentarer:

Spacegirl sa...

http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/hej-igen-2.html

:-)

LIIV - vanlig men unik sa...

Många kändisar och autografer :)