måndag, augusti 29, 2011

Bilar och jobb

Ja det känns skönt att jag kan planera min arbetstid någorlunda, jag jobbar när det passar mig och de personer jag intervjuar, så när jag behöver ta bilen till verkstan då gör jag det, behöver inte be nån om ledigt :)
Idag var Volvon in på verkstan, samma fel som i våras, men det gick på garantin så det kostade inget alls, så var jag på allra sista mötet med min jobbcoach.
Den första hade jag rätt länge, sen fick jag en ny på ett annat företag,men hon flyttade så jag fick en ny igen. Men nu när jag har 2 deltidsjobb så är jag klar med coachandet tycker de.
Alla tre har lärt mig olika bra saker, så jag tycker att alla som söker jobb och har möjlighet att få en coach ska nappa på det.

Jag har också gjort provintervju med mig själv för ett av de nya projekten, tränat mig på Ipaden och kört fast och muttrat, men då kom Elis och visade hur jag ska göra, ja det är tur min son är teknisk :)
Dessutom har jag varit ute och promenerat idag, städat och gjort ett kort, känner mig riktigt flitig. Jag fick beställning på ett kort idag och kom genast på vilka stämplar jag ska använda, så ta i trä, just nu känns det som att jag har bra koll på vad jag ska göra, och när jag ska göra det :)

Inga kommentarer: