tisdag, augusti 09, 2011

Andra dagen på Nolia



Igår träffade jag Tina Leijonberg, Pilla i Tre kronor, hon är även sångerska och var med i Melodifestivalen 1995.
" Fast jag låter så gammal då, så vi säger 2005 " sa hon med ett skratt.
Jag träffade henne före konserten, hon var väldigt trevlig och pratsam, jag berömde hennes klänning, hon berättade att hon hade köpt den i Thailand för 30 kr.


( jo jag frågade om jag fick berätta det i bloggen,och hon sa att det är ok, hon är glad över sitt fynd )
Men jag hann inte höra hela konserten fast det bara var 6 låtar, jag fick gå när det var 1,5 låt kvar, för jag ville höra Malin Berghagens föredrag.
Jamen när det är 2 kändisar per dag, måste det bokas så det kolliderar ?
Både Malin och Tina höll med mig, vi råkade träffas alla tre efteråt.

Claes jobbade, men jag hade 2 vänner att gå på Nolia med i går :)


Malins föredrag " Äntligen 40 + " var bra, jag ska skriva mer om det sen,
nu ska jag packa sålda traderavaror, och snart åka upp till stan igen.


Jag såg i tidningen att Torgny Mogren, flerfaldig OS guld medaljör, också skulle vara där, han jobbar på FM Mattsson numera, så han står och säljer badkar mm.
Jag var lite generad att gå fram till honom, det är ju en sak med en kändis som " utövar sitt kändisskap" mot för en som är på jobbet, men han var så glad och trevlig och skrev gärna autograf.


Martina Bonnier och Torgny.
Ja om ni undrar vad Martina kom ifrån, jag mailade henne förra veckan :)


Malin och Lulu


Swingfly och Tina

Inga kommentarer: