onsdag, juli 20, 2011

Stadstripp

Idag åkte vi in till Stockholm med min kompis och hennes son.
Vi gick först till Topstreet wear, Elis favoritklädbutik.
Han köpte flera tröjor, ett par byxor och 2 kepsar, jag köpte en munkjacka , Elis sa att han vill få låna den ibland ;)


Sen träffade vi liemannen . Det stod lite olika personer på torget och höll på och showade lite, en man var sprayad i guldfärg.



Vi tittade in hos Christina Schollin,jag köpte en söt julängel av henne och fick en autograf.
Sen blev det ett besök i Science fiction bokhandeln där vi köpte 2 samlarfigurer och en ask godis, bilder kommer senare nån dag på våra shoppingfynd, nu är jag trött, har suttit och pratat med kyrkisar hela kvällen.


Så tittade vi in på Skapa hobby och träffade min kompis Maria som jobbar där.


Det var många påsar att bära på när vi gick tillbaks till tåget.
När vi hade packat upp här på gästhemmet gick jag och köpte kebabpizza :)

1 kommentar:

Ann-Charlotte sa...

Vi får göra om det en dag! Men då tar vi rundan som vi tycker och inte efter barnen eller hur? Tänkte på en sak att det finns ju fler pysselbutiker som Panduro tex. Nu ska jag laga lunch och städa badrummet tror jag... ha det bra