tisdag, juli 12, 2011

Paviljong

Nu skulle det ha varit foton här, men det kommer ikväll, jag ska ut och njuta av solen. Vi har köpt en paviljong att ha på uteplatsen, det ser mer ombonat ut och så blir det skugga, vill man sitta i solen är det bara att flytta ut en stol då :)

Jag har nån svag känsla att det finns nåt låt från typ 50 talet med Povel Ramel eller nån, där de sjunger om en paviljong, men jag hittade inget när jag googlade, nån som vet vad jag menar ?

Fick brev från Telia idag att internet ska kopplas in normalt inom 8 dar från brevets datering,och det var förra torsdan, jamen de hade ju lovat till nu på torsdag ? normalt, med andra ord så kan nåt onormalt inträffa så det tar längre tid ?? Vi lever ju i 2011, ska det vara så svårt att koppla in bredband då ?

Inga kommentarer: