tisdag, juli 19, 2011

Hemma hos Ann-Charlotte

Ikväll hälsade jag på min kompis och hennes familj.
Jag fick rabarberkaka med grädde, mums, jag tog faktiskt 2 bitar för den var så god, gå ner i vikt får jag göra hemma ;)


Hon har satt gardiner i skåpet i bokhyllan för att dölja allt småplock som finns där.


Hennes ena son har gjort ett självporträtt i 1700 tals stil.

Huvudet till vänster har han också gjort.


2 sköldpaddor bor i familjen, de gick fram och tillbaks och verkade spana in mina tår ;)


häftg toaskylt, varning för stanken, eller ? ;)

Vi hade det trevligt, hon och hennes man berättade roliga anekdoter från när de blev ett par, och jag fick se hennes scrapalbum :)

Sen for jag till Konsum, när jag stod där och höll i mat ( jag hade inte tagit en korg ) så ringde mobilen,jag släppte ner maten i en frys för att få händerna fria, just då kom ett biträde och gick ner på knä framför mig !?
Jag frågade vad han gjorde, jo han skulle skrapa bort tuggummi som fastnat på golvet, han undrade vad jag gjorde ,haha så jag förklarade anledningen till att jag la mat i frysen. Ja så det kan bli .

Inga kommentarer: