torsdag, juni 16, 2011

Utflykter



I söndags hälsade vi på min låtsasmormor Margit i Jönköping, kolla vad snygg hon är vid 78 års ålder :)



Vi hade utsikt över Vättern när vi åt, sen tog vi en tripp till Huskvarna och fikade och besökte en loppis . De två städerna sitter ju ihop, det visste inte jag men Margit tyckte att vi skulle få se en stad till på köpet ;)

På kvällen var vi tillbaks i Gbg och besökte Claes bror m familj.


På lördag åkte vi Padddan, och jag fick mig en liten kompis.
Vi shoppade bland annat scrapsaker, och ett par örhängen från Top Shop.
Sen åt vi lunch med svärisarna.



Vi besökte butiken Sally Bazar.
PÅ kvällen var vi på konsert med Bob Hund på Liseberg, men det kommer foton sen när jag är hemma igen, vill ju inte bara sitta vid datorn hela semestern ;)

Inga kommentarer: