måndag, juni 06, 2011

Städa,packa, gosa



Om nån undrar varför jag inte har bloggat sen i fredags, jag har fullt upp med allt möjligt, städa inför resan, så är det sluttampen på renoveringen av Elis rum,det ska bli sååå skönt när det är klart så han kan fixa till det som han vill ha det.
Så håller jag på att tvätta kläder inför resan, packa, och såklart - gosa med Sasha, varje år åker vi på semester utan henne, och varje år säger jag när vi kommer hem att jag ska aldrig mer lämna henne, men sen nästa år så reser vi igen !?
Den här gången känns det extra tufft att lämna henne eftersom hon inte är frisk, men samtidigt tror jag att hon kommer att må bra av att få komma ut på landet och koppla av utan grannkatter och elsågar som lever om hela dagarna.

1 kommentar:

Sophie sa...

Love hittade LOVE grejer i hallen imorse och blev jätteglad, antar att de var från dig? TACK så mycket!!