tisdag, juni 14, 2011

Ringo Starr


I fredags kväll var vi på Liseberg och såg på Ringo Starr, det var en del andra snubbar med också, bland annat fd sångaren i Mr Mister mfl, så de sjöng Broken Wings.
Jag tyckte bäst om när de sjöng Yellow Submarin och Ringo ropade : sweden, sweden.
Jag har det på film, få se när jag får tid att ladda upp det,det är full fart hela resan med saker att göra.




Efter konserten var vi några som stod och väntade när han skulle komma ut, vi var 6 som ville ha autograf, en del som ville fota, och några som bara ville se honom på nära håll. Men han skrev inga autografer, han tog ingen i hand heller, jag var ca 5 meter ifrån honom, en kille ropade : Ringo please, we came all the way from Stockholm !
Men han bara log och gjorde fredstecken, hoppade in i en minibuss som gasade iväg.
Claes fick den här bilden, den är vi väldigt nöjda med.

Enligt tidningen var det ca 7000 i publiken, varav 4000 stående, jag stod en timme före det började för att ha en chans att få en plats, sen pågick det 2 timmar, snacka om svullna fötter sen.
Men jag har varit 5 meter ifrån en i Beatles, det är stort :)

Inga kommentarer: