tisdag, maj 24, 2011

Mitt nya jobb


Nu har jag börjat mitt nya jobb,och jag har fått firmabil.... INTE, nä vi har Volvon på verkstan, och fick låna den här, för det är ca 6 timmars jobb, och det finns ju roligare saker att göra än att knata runt på Ersboda i 6 timmar.
På mitt nya jobb får jag hålla mig med tjänstebil själv ;)
Jag jobbar nänligen med marknadsundersökningar och bestämmer själv min arbetstid, jag åker hem till folk och frågar dem om olika ämnen, just nu är det bilar.
På tal om jobb, jag har fått betalt för artikeln i lokaltidningen nu,och det var dubbelt så mycket som jag hade hoppats på ! Tjohooo.



När Elis skulle fara till skolan imorse så var en av skorna väldigt söt och den spann också :) Det är så sött när hon leker sko, ibland ser man henne inte,och så mjauar det till bland skorna så man hoppar högt,och så ser det ut som att hon fnissar.

Inga kommentarer: