tisdag, maj 03, 2011

Lisa Ekdahl och Rachel Mohlin

Igår hade jag en intressant upplevelse, jag och min kompis var inbjudna att få se hur det ser ut i studion där de spelar in Gokväll.
Först var det kontrollrummet med skärmar för olika kameror mm, jag blev stressad bara av att tänka på hur det skulle vara att jobba där, hihi.


Soffan, bakgrunden är fejk, inte alls nåt fönster som visar Umeå by night, det är bara dekoration, det finns inget fönster där alls ;)


Några av de som arbetar med programmet kopplar av efter inspelningen.


Roy Fares som blev årets konditor 2010 hade gjort cupcakes i programmet,och när han fick veta att vi skulle komma så gjorde han två extra så vi fick smaka :)
Det var en väldigt god fyllning, och första gången i år som jag smakade jordgubbar.
Rosetten satt fast med en plastpinne, ganska smart funktion, såklart sparade jag rosetten som minne :)


Högtidligt och lite pirrigt kändes det att vara där, där så många kändisar varit :)


Efteråt fick vi träffa Lisa Ekdahl, jag älskar verkligen hennes musik.


Signerade skivor, det var så kul att få träffa henne .


Rachel Mohlin , jag älskar hennes röst när hon läser in ljudböcker.


Hon dubbar filmer med .

Det var en spännande dag, jag kände mig lite som en kändis att få gå in i studion :)

1 kommentar:

Jinni sa...

Hej, vad kul att se en riktig studio! =)