lördag, april 02, 2011

Ulrika Hydman Vallien mfl

Jag tycker det är kul när jag träffar på kändisar som en bonus, när jag väntar på en,och så kommer det flera till helt plötsligt.
I går väntade jag på Ultika Hydman Vallien, och då kom Martin Emtenäs förbi.


Jag har aldrig sett på Mitt i Naturen, men han är ju i tidningarna rätt ofta.
Nåt som är lite komiskt är att han är ex till en av mina kompisar, fast jag tror inte han kände igen mig, det var ju ca 10 år sen de var ett par, och jag sa inget om henne eller vem jag är, onödigt att kanske riva upp gamla sår.


Ännu en autograf i samlingen.


Efter en rätt lång väntan kom Ulrika, tur jag hade sällskap av 3 till när vi satt och väntade ivrigt. Ulrika gör häftiga tavlor, en del är lite för udda för min stil,men en del är jättemysiga, och färgglatt är det verkligen.


Hon var snäll och rar, och verkade bli förvånad att det var några som ville ha en autograf.


En orm ritade hon till mig, en blomma till Claes.


Daniel Adams-Ray dök upp efter henne. ( Jo han är släkt med Kersti Adams-Ray, det är hans faster. )


Han skulle uppträda i Umeå på kvällen så han hade gott om tid att skriva autografer och vara med på bild, det var han som föreslog att vi skulle vara på bild tillsammans. Jag känner mig som en gammal tant bredvid honom, hihi, de flesta av hans fans är nog yngre.


Jag berömde hur snyggt han skriver, han svarade att han har haft gott om tid att öva när han åkt tunnelbana. Han i sin tur tyckte att Elis är ett fint och ovanligt namn.

2 kommentarer:

maxell sa...

Hahaha, jag kan inte låta bli. Var det bara åkte han gjorde med tunnelbanan...

Samara sa...

Menar du att han skulle ha klottrat i tunnelbanan ? han som ser så rar ut, hihi.
Men isåfall skulle man ju känna igen hans " tag " :)