lördag, april 16, 2011

Pernilla Andersson och Anna Stadling

I går så var jag alltså runt överallt, Claes var VIP fotograf på konsert med Pernilla Andersson och Anna Stadling, och jag åkte upp sen efter middan för att träffa dem.



Anna kom ut innan konserten var slut, för hon hade uppträtt först.
Vi satt och småpratade i ca 10 minuter, trevlig tjej som ursprunglingen kommer från Sundsvall men bor i Sthlm nu.


Pernilla , som är gift med Dregen.
Jag tyckte hennes låt Desperados var helt underbar i Melodifestivalen.


Autografer fick både jag och Claes, och så köpte vi en skiva med bonus dvd.

Sen var det bara att flaxa vidare till nästa kändis, men det skriver jag om sen ikväll, för nu ska jag åka om en timme, för tillfället önskar jag att vi bodde i stan och inte 2 mil utanför.

Inga kommentarer: