söndag, april 03, 2011

Ny design

Jag testade just en ny design på bloggen,men det går lite trögt tror jag, först kommer en gräsdesign,och sen den här snygga, vet inte varför.
Sen är det lite svårt för mig att se texten där jag ska logga in, klicka på att göra nytt inlägg osv, men det är ju inte hela världen.
Få se om jag behåller det här, samtidigt som jag var van vid den gamla designen så var den lite trist också, och jag vet fler som har samma.
Hur ändrar jag texten överst, där det står bloggens namn, nån som vet hur man gör ?
( nä glöm det, jag hittade det ändå, nu syns det bättre )
Ska jag behålla den här designen,eller byta tillbaks till den gamla ?
Vad tycker ni ?

och varför funkar inte bloggarkivet till höger ? texten är ju inte " så här " utan
"
s
å

h
ä
r
"

vansinnigt irriterande, är det så för er med ?

2 kommentarer:

Olivia sa...

Jag tycker du ska behålla denna! :)
Skönt med lite förändring ibland..
Dock kan jag inte hjälpa dig med menyn till höger, men jag förstår att du blir irriterad....

Kritos sa...

Gillar den nya designen men arkivet ser konstigt ut här med. Är värdelös på datorer men har fått mycket hjälp här:

http://fixa-din.blogspot.com/

De har ett forum oxå.