söndag, april 03, 2011

Loa Falkman och Lisette Pagler

Jag ligger ju efter med bloggandet nu, det här inlägget borde jag ha skrivit i tisdags.
Jag satt hemma i ro och frid när jag fick ett telefonsamtal att Loa Falkman skulle landa 5 minuter senare, och skulle till Svt.
Ojoj,det tar ju ca 20-25 minuter att köra dit för mig, så jag fick sminka mig, fixa håret, borsta tänder och rafsa ihop det jag skulle ha med.
Men planet var försenat tack och lov, när jag åkte in till stan så kom det in för landning, planen går ovanför Holmsundsvägen nämligen.
Och jag hann till tv före honom :)


Lisette Pagler som spelar Julia mot Måns Zelmerlöw, var också med, det var en överraskning. Hon borde vara modell, så lätt att ta fina bilder på henne.


hon ställde gärna upp på bild


ingen skärpa tyvärr.



Jag kunde inte motstå att fota dem tillsammans också.


Jag sa till Loa att filmen 7 miljonärer är bland det roligaste jag sett nån gång, han svarade : Tack det var roligt att höra.
Han var artig och tog i hand innan han gick in för att spela in Gokväll.

Inga kommentarer: